Accountor ”Årets Nykomling” på Employer Branding-gala

"Vi lyfter fram aktualiteter inom redovisning och lön på ett personligt sätt".

Sofia Bley Claesson

Accountor tog härom veckan emot priset Årets Nykomling, på ett event anordnat av Employer Branding-specialisten Universum. Priset delas ut till en arbetsgivare som relativt nyligen tagit sig an utmaningen att jobba med och stärka sitt arbetsgivarvarumärke, Employer Brand, och utvecklat en tydlig strategi för frågorna.
”Vi uppmärksammar, både internt och externt, våra kollegor och deras positiva insatser på Accountor, samt lyfter fram aktualiteter inom redovisning och lön på ett personligt sätt. Vi jobbar även aktivt med att synas på olika sociala kanaler så som Instagram, Facebook och Linkedin”, säger Sofia Bley Claesson, HR-chef vid Accountor, till tidningen Konsulten.
Hennes mål är att bli den arbetsgivare konsulter inom lön- och redovisning främst tänker på.

Martin Hammarström

[email protected]